Buang RACUN dalam Badan!!!

APA ITU TOKSIN?

Toksin dalam tubuh manusia terjadi akibat pencemaran.Antaranya ialah pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia untuk aktiviti pertanian. Ianya bertambah membimbangkan apabila manusia mengambil makanan yang mengandungi bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya merupakan punca utama terjadi toksin dalam badan.
Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin.
Apakah simptom-simpton kepada badan jika dibiarkan??
 

 
Namun TIDAK ramai yang terfikir untuk melakukan pembuangan toksin dalam badan.

Bayangkan jika seseorang yang tidak pernah membuang toksin sejak lahir hingga umurnya mencecah 30 tahun, bermakna sudah macam-macam sisa toksin terkumpul dalam badannya. 
 
Antara KAEDAH penyingkiran toksin secara semula jadi ialah melalui sistem perkumuhan seperti peluh dan pembuangan air besar yang perlu berlaku sekurang-kurang sekali sehari bagi orang normal.
Berapa umur anda sekarang? dan cuba bayangkan jumlah toksin dalam badan anda?
 
Apakah cara yang paling mudah untuk singkirkan TOKSIN ini??
 

MEMPERKENALKAN produk VIRAL yang mampu menyingkirkan TOKSIN habis-habisan
MEDITOX FOOTPATCH
Produk no 1 di MALAYSIA. Yang telah berjaya membantu orang ramai menyingkirkan toksin secara mudah. Tak susah pun hanya ada 6 langkah sahaja anda mampu singkirkan TOKSIN yang degil ini.
 


Kalau anda nak tahu kami telah menerima pelbagai feddback yang Meditox Footpatch ini sangat membantu mereka hidup lebih SIHAT.

 
Macam mana?? Pasti terujakan nak nyahkan TOKSIN dalam badan.
 
Hari ini kita ada buat PROMOSI tau,
selalunya kita jual 1 kotak Meditox Footpatch ini 
RM 50
 
tapi hari ini kami nak sangat bantu anda untuk singkir toksin yang dah tepu kami bagi 

 
Beli 2 Unit percuma 1 Unit cuma RM 50.
JIMAT RM100
Murah kan?
Tapi…ada lagi kami nak bagi pada anda…kami betul-betul nak bantu anda…pakej yang mampu milik..


 
 
Meditox Joint Patches ni sangat bagus jika anda boleh tampalkan pada bahagian belakang di pinggang. Ia bagi menarik keluar segala toksin dalam badan dan menyegarkan badan tuan.
 
Anda tampal malam sebelum tidur dan pagi tuan boleh tengok banyak toksin ditarik keluar.
Patch yang ditampal akan berubah warna bergantung pada kandungan toksin dalam badan tuan.
Ini ialah perubatan tradisional dari Jepun yang menggunakan herba tradisional
Patch ni mahal, kami bukan bagi satu patches,
kami bagi anda satu kotak.
dalam ni ada 7+1 patches 
Kalau anda ada sakit sendi lain pon boleh juga nak tampal. Tak jadi masalah.
Meditox Joint Patch ini bernilai RM 40 kami berikan
secara PERCUMA sahaja


 
Jika anda beli Pakej TERLARIS ini anda akan dapat 4 Unit Meditox Footpatch PERCUMA 2 Unit Meditox Footpatch dan 2 Unit Meditox Jointpatch
JIMAT RM 280
anda hanya perlu bayar
RM 100 SAHAJA.
 
Eh, ada lagi…kalau dah guna dan memberi kesan yang baik tak salah kan kalau kita kongsi dengan orang tersayang. Sama-sama SIHAT dan AKTIF. Baru keluarga BAHAGIA.
 
Kami nak bagi lebih lagi….tapi,nak maklum ye promo yang ini cuma untuk HARI ini sahaja.
Stok pun TERHAD. Kalau harga dah kembali normal jangan salahkan kami tau.
 
Untuk hari ini kami nak beri anda Pakej Borong.
10 Unit Meditox Footpatch dan ada FREEGIFT lagi tau…
Normal pakej harga RM 500



Untuk anda jika beli hari ini kami beri anda hanya…
10 Unit Meditox Footpatch
dan PERCUMA LAGI 4 Unit MEDITOX FOOTPATCH.
Sangat murah rugi kalau tak grab promo ini dan yang pasti anda dapat 
JIMAT RM 550

hanya perlu bayar
 
RM 150

RISAU KENA TIPU?

TAKUT BARANG TAK SAMPAI?


 

Kami tawarkan khidmat CASH ON DELIVERY (COD).

Nanti barang sampai,

pihak courier samaada NINJAVAN atau DHL akan hantar kepada anda,

anda dapat barang baru bayar secara tunai kepada orang yang hantar tu.. Anda tak rugi apa-apa pon.

selamat dan tak perlu risau barang tak sampai.

 

Kami betul-betul komited nak bantu anda singkirkan toksin berlebihan dalam badan anda agar kehidupan kita menjadi lebih baik dan lebih bermanfaat.

 

JOM SINGKIRKAN TOKSIN DENGAN MENGAMALKAN

MEDITOX FOOTPATCH SEKARANG

 

JANGAN BERTANGGUH ATAU RAGU

sebab promosi dan stok ini sangat terhad.

lengkapkan maklumat dibawah sekarang.

 

Nota :

Bagi mereka yang memilih COD boleh tekan butang tunai dibawah

dan pastikan anda menerima bungkusan tersebut dan membuat bayaran,

Jika anda membatalkan tempahan apabila barang sudah dihantar,

caj RM 10 akan dikenakan kepada anda sebagai upah penghantaran yang telah dibuat. 

 

Kesian kepada tukang hantar tu jika anda batalkan tempahan yang anda sendiri buat.

 

Permudahkan urusan orang, Allah permudahkan urusan kita.

FAQ

MEDITOX FOOTPATCH adalah pelekat herba akan membantu untuk menyerap toksik yang terkumpul di dalam badan kita yang berpunca daripada bekerja kuat, angkat berat, pemakanan yang tidak seimbang, berdiri atau duduk di posture yang salah, sakit belakang, tidak dapat berdiri lama dan banyak lagi.

MEDITOX FOOTPATCH bantu untuk serap toksik yang terkumpul daripada udara yang tidak segar terkandung dalam badan. Mengikut kajian, cara mengeluarkan toksik secara semula jadi adalah melalui mengeluarkan peluh seperti bersenam. Namun agak sukar untuk konsisten dalam seminggu bagi mengeluarkan peluh daripada senaman. Jadi di sini kegunaan dan kebaikan yang perlu digunakan daripada MEDITOX FOOTPATCH yang dapat membantu.

MEDITOX FOOTPATCH dapat melancarkan darah mengalir dengan lebih baik. Ia membantu untuk menyerap toksik yang terkumpul di sendi kerana bekerja kuat, angkat berat, pemakanan yang tidak seimbang, berdiri atau duduk di postur yang salah dan banyak lagi. Hal ini menyebabkan toksik dalam badan terkumpul hingga terasa lenguh badan, rasa mudah lesu, mudah letih dan mengantuk, rasa tak bermaya, mudah fikiran negatif, rambut gugur, mudah kembung perut dan mudah magrain.

Keberkesanan MEDITOX FOOTPATCH selepas memakai pelekatnya selama 3 malam berturut-turut. Pelekat MEDITOX FOOTPATCH akan bertukar menjadi hitam, lendir dan berminyak kerana kesan daripada serapan toksik daripada badan. Kesan ini akan lebih cepat tindak balas apabila mengamalkan pemakanan yang sihat dan senaman ringan secara konsisten.
Waktu yang lebih disarankan untuk memakai MEDITOX FOOTPATCH adalah waktu tidur atau 6 hingga 8 jam. Hal ini untuk memudahkan process penyerapan toksik berlaku daripada badan ke pelekat herba. 

MEDITOX FOOTPATCH sesuai digunakan kepada individu yang mengalami masalah kerap mengantuk ketika bekerja pada waktu petang, berat kepala waktu bangun tidur, mudah merasa lesu, badan berangin, rasa mudah gelisah, mudah menghilang rasa focus ketika bekrja, dan kencing tidak lawas. Tidak lupa lebih dominan kepada individu yang mempunyai masalah tidur malam, sakit kaki, sakit lutut, sakit tumit dan keguguran rambut. 

1 kotak Meditox Footpatch terdapat 10 pads, terdapat 5 paket kecil dan setiap paket kecil mempunyai 2 pads. 1 kotak Meditox Footpatch boleh bertahan selama 5 hari dan dilekatkan pada waktu malam, ketika tidur sehingga 6 hingga ke 8 jam untuk nampak hasil yang lebih efektif. 

Cara memakai MEDITOX FOOTPATCH dengan bermula membuka pelekat untuk tampal sachet herba. Setelah itu, lekatkan sachet herba bahagian yang bertulis di pelekat. Lalu terus lekatkan pelekat herba pada tapak kaki dan biarkan selama 1 malam semasa tidur atau dalam 6 hinggan 8 jam.

[wpdatatable id=1]

BORANG PEMBAYARAN

Loading...

Processing Order...

Please wait while we process your payment...

Please wait while we redirect you...